Részletek
A call center fejhallgatók minden ügyfélszolgálati csapat számára létfontosságú berendezések, és munkatársainak olyan megbízható fejhallgatókra van szükségük, amelyek tiszta, optimális kommunikációt, akusztikai védelmet, valamint az egész napos viselethez szükséges kényelmet és tartósságot biztosítják.
A V7 QD Call Center headset a legtöbbet hozhatja ki minden hívásból. A zajszűrő mikrofontechnológia segít csökkenteni a környezeti zajokat, míg a telefonálásra optimalizált hangszórók kivételes beszédtisztaságot adnak vissza.
A gyorscsatlakozó (QD) csatlakozókat úgy tervezték, hogy hívás közben a fejhallgató levétele nélkül ki lehessen húzni a csatlakozót és el lehessen mozdulni az asztaltól. A hívások tartásba helyezése egyszerűen a QD-csatlakozó hívás közbeni leválasztásával történik. Ideális megoldás a nagy telefonhasználatú környezetekben, például a nagy hívásforgalmú ügyfélszolgálati központokban, a műszaki támogató szolgálatoknál és az informatikai help-deskekben.
Vélemények
Légy az első, aki véleményt ír!